♥ sorry för dålig uppdatering!

Jag har hjälpt en vän med att flytta, möblera, städa och massa mer! Det är därför jag inte har haft tid med att blogga för det har vart fullt upp helatiden. Igår höll vi på från klockan 4 på eftermiddagen till klockan 12 på natten, 4 timmar av massa slit! Det roliga är att vi snart är klara och det känns hur skönt som helst =) Vi är duktiga! Jag sov här i natt så vi har precis ätit frukost, snart blir det väl mer städning.. Det är typ det enda som behövs nu.

Klockan 10 ska min älskling spela första matchen på Ågårdsvallen med skolan, eller dom har samlat i hop ett lag på bygg. Dom ska spela och dricka om jag inte minns fel. Får se om jag hinner dit och kolla på honom när han spelar! =)
Vi hörs sen.. Om jag har tid! Puss ♥

Jag saknar min Elin..!

Kommentarer
Postat av: Elin

Och jag saknar min underbaraste natalie.. fett mycket mest!

2009-05-22 @ 10:52:28
URL: http://lisaelinlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0