♥ hey ya!

Igår blev det ingen lyckad kväll.. Jag drack absolut inte mycket överhuvudtaget, jag drack 2 groggar med sprit och någon äcklig dricka + en öl. Sen mådde jag hur illa som helst och tillslut spydde jag (?!) Jag tror att det va någon som la i något i mitt glas eller att jag drack något konstigt när jag smakade av någon annan. Helt sick! Jag kanske är allergisk mot sprit, om man nu kan vara det..? För varje gång jag ska dricka sprit så blir jag illamående eller spyr. Just nu känner jag att jag aldrig mer vill smaka av någon eller dricka. Öl eller cider i fortsättningen säger jag bara (om jag ska dricka någon gång). Mådde så jävla dåligt i morse och har gjort det inprincip hela dagen, illamående och yr.. :( NOG om det.
Later babes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0