♥ hemma från vinninga.

Kom hem för en stund sen, ifrån Vinninga. Jag och Rasmus sov hemma hos honom inatt för hans snälla mamma kom och hämtade oss... mitt i natten. Jätte snällt av henne, tack! Hemma hos älsklingen i morse så gick vi upp och jag satte mig och kolla på tv, det va "Nils Karlsson pyssling". Så söta är dom båda två! Men i alla fall, medans jag satt där så stog min älskling och stekte hamburgare till oss. Åh så gott och gud vilken underbar pojkvän jag har! ;) När dom va klara så satt vi och tittade på tv tillsammans. Sen har det inte hänt något mer än idag, mer kommer väl ikväll. Det kanske blir party idag med.. Får se ;)!
Puss

Här ligger jag, i min säng med min dator

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0