♥ borta bra men hemma bäst.

Nu är jag hemma igen, jag vet att ni har saknat mig! ;) Idag har jag vart i skolan och jag håller på att läsa upp mina betyg på IV.. Jag ska läsa svenska, engelska och matte. Och som sagt, jag skiter fullständigt i vad folk tycker om mig och vart jag går och vilken skola det är osv. Jag har en familj som bryr sig, underbara vänner och ett stadigt förhållande! Det är allt som behövs. What ever, nog om det..! :) Jag har i alla fall gjort 2 "prov" idag, ett i svenska och ett i engelska.. Det är ett slags test jag gör så att dom kan se vilken nivå jag ligger på. Men hittils har det fungerat jätte bra och jag har en bra lärare som förklarar sjukt bra. Bättre kan man inte få det! =)

Efter skolan hoppade jag av i vinninga för att vara med min älskling en stund innan han började sin fotbollsträning. Vi satt hemma hos honom och åt piroger och tittade på tv. Träningen började vid halv 6 så Rasmus mamma skjutsade mig till skaravägen när hon skulle skjutsa Rasmus till träningen. Min buss skulle komma 18 över 5 men den kom halv 6 istället. Jag avskyr buss 200..! Nu ska jag lägga mig i ett bad och fräsha till mig lite. Sen åker jag hemm till älskipälsk i gen och ska sova där i natt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0