♥ torsdag 19/3.

dålig uppdatering.

07.00 - 13.00, härlig dag! ♥

praktiken funkar helt galant & det är hur
kul som helst, plus att det är jätte söta personaler
som jobbar där som tar jätte bra hand om mig.
mitt schema är bra, kan det bli bättre?! nej.
skulle kunna tänka mig ett sånt arbete i framtiden
för jag älskar att hjälpa folk och speciellt gammla
och sjuka som inte klarar sig själva. absolut!
även fast det är mycket spring hit och dit
så är det jätte kul, lite kondis skadar aldrig!

tjolahopp .. 
nu ska jag fixa mig och sen blir det
att möta upp bästi för vi bor ju verkligen så långt
bort i från varandra menar jag ;) hehe! typ grannar.
men i alla fall, sen ska vi ta oss varsinn cykel och
cykla iväg hem till angelica! kolla hur hon
har fått det i sin nya lägenhet.

(jag som har designat angelicas blogg vad tycks?!)
Vi hörs. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0