❤ tisdag 10/3.

idag blev det ingen praktik idag så jag fick åka dit och kolla
lite men jag har ju vart där förut så det gick snabbt. det blev ingen
pga att hon som skulle möta upp mig där var hemma med hennes barn,
tråkigt nog. men sånt händer. praktiken börjar på måndag klockan 09.00 ist.
idag fick jag vara ledig från skolan för att det inte blev någonting, det fanns
absolut ingenting att göra heller för att alla var i skolan. fick ligga hemma och
grejsa med min blogg.. jag har gjort om den, om ni ser? tyckte att den blev frän!
sen senare var jag med min älsklingspojk ❤ det var kul, vi har skrattat så jag vet
inte vad idag alltså!
det tråkiga med dagen var att jag har varit hos läkaren idag så fick jag reda
på att jag har öroninflamation & halsinfektion :( och ja det är synd om mig
för jag vill absolut inte vara sjuk, nu blir det att äta penicillin i 10 dagar.

nu ska jag springa upp på övervåningen och byta om för jag ska hem till
ida så ska vi åka till affären och handla, sen ska vi baka prinsesstårta
till hennes mamma som fyller år i morgon, grattis i förskott marita :)

'glömm inte bort Andra Avenyn ikväll!

hoppas att ni alla är friska och mår bra
och får en fortsatt trevlig dag/kväll.
puss natalie ❤

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad fint du har gjort i ordning din blogg:) Krya på dig nu gumman. Det viktiga är att du är frisk tills på måndag;) kram på dig!

2009-03-11 @ 21:22:45
Postat av: ♥ natalieingemarsson

mamma:

tack så mycket, men jag ska göra om den mer när

jag har tid och lust.. tack det ska jag försöka, ja det måste jag ju bli, annars går jag ändå! :D krame!

2009-03-12 @ 09:11:37
URL: http://rasmushjerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0