❤ måndag 9/3.

just nu sitter jag i skolan, vi har datorkunskap. fast jag sitter inne
och kollar in olika bloggar! ;) det enda jag har gjort är att skriva
ut ett papper om min praktik.. inte bra gjort! men i morgon ska jag
i alla fall börja min praktik i lidköping på östhaga (ett ålderdomshem)
som ligger ungefär där jag bor, jag bor i alla fall inte långt där ifrån. det ska bli jätte kul tycker jag!
skriver mer i morgon om vad jag har gjort osv. idag vet jag inte vad jag ska göra.. underbart väder
är det ute idag. ska nog träffa älsklingen en stund eller ringa bästi? jag får se vilket jag gör :)
ha en underbart fin solig dag sötisar! puss natalie


Kommentarer
Postat av: mamma

Det är vår i luften!!! Du kommer att få det kanon på praktiken...kram

2009-03-09 @ 16:19:10
Postat av: Elinor

Hoppas du kommer förbi på billisen idag!

Puss puss <3

2009-03-10 @ 12:15:03
URL: http://ronile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0