♥ hallå igen.

Sådär, nu är jag hemma igen!
Först när vi kom dit så lagade
Angelica mat som var mums
sen satte vi oss och åt och
resten av stunden har ungefär
bestått av skratt, helt underbart!
Ett gott skratt förlänger livet, ellerhur?
Tack för en tevlig kväll tjejer, mest guld. ♥

*

Nu har jag precis skrivit ett inlägg till min
lärare om hur jag har det på min praktikplats
som min mamma har tjatat på mig ända sen
i måndags att jag ska göra, men nu är det gjort.
Jag ska oxå skriva hur mitt schema ser ut så att
hon får se hur jag plågar mig upp på morgonen.
Haha, nej så hemskt är det inte, och absolut inte
när solen skiner rakt in genom fönstret. Det kan
inte bli mer underbart än att vakna upp på morgonen
av att solen ligger och värmer rakt in i mitt rum!

Nu ska jag sätta på en film och krypa
ner under mitt mysiga duntäcke och
vänta på att min älsklingskille kommer.
Godnatt sötisar! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0