❤ God morgon.

God morgon!
inatt sov jag hemma hos älskling, men jag är ju sjuk så jag
skulle ju inte till skolan men jag åkte med han in till stan ändå
så jag är hemma. vi hade lite smått bråttom till bussen i morse
för vi vaknade  typ tio i 7 och bussen gick kvart över 7 tror jag.
lite stress, ja! men men, nu är jag i alla fall hemma så jag ska
inte klaga över det! :) när jag kom hem så tog jag mig en macka
så jag kunde få i mig penicillinet plus att jag tog 2 alvedon & 2 Cyklo-f.
nu ska jag städa mitt rum för att någon från soc kommer hit. och nej
inte för att jag har problem, det är bara för vi har ett sött litet fosterbarn!(:
idag är det fredagen den 13:e, hoppas att jag inte får någon otur bara.
ne nu har jag inte tid och skriva mer, men jag skriver nog mer under dagen.
Vi hörs. Puss Natalie!


Kommentarer
Postat av: mamma

det var bara mamma som fick otur fredag den 13:e.

puss på dig!

2009-03-14 @ 00:19:20
Postat av: ♥ natalieingemarsson

mamma:

ja usch, stackars dig!

puss!

2009-03-14 @ 00:50:27
URL: http://rasmushjerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0