♥ trevlig midsommar!

I natt sov jag hemma hos min älskling. Det började med att vi ställde klockan på 8.. Men jag va såpass trött så jag stängde av den! Vi vaknade åter igen vid 11, sen gick ut med Molly (Rasmus och deras hund). Sen kom micke och hämtade oss så åkte vi hem till mig för jag och mamma skulle baka tårta. Så Rasmus satt och tränade inför körkortet! Så vi har haft en trevlig dag med jordgubbstårta och god mat, toppen! =) Men ikväll blir det nog fest.. Både jag och Tina letar.. Haha, det är så dött i Lidköping. Drickan är iaf fixad!

Trevlig midsommar!
HÖRS! ♥


Kommentarer
Postat av: Tina

hahaha allt gick åt helvete :P men kul var de! haha sjukt hur mke minnen vi två haaar <3

2009-06-20 @ 01:50:37
Postat av: ♥ Natalie Ingemarsson.

haha det gjorde ju det, men det får vi ta igen en annan dag! ;) Ja, tusentals minnen har du och jag <3

2009-06-20 @ 15:21:06
URL: http://rasmushjerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0