♥ chill dag med den bästa

Hej alla söta! ♥
Idag har jag inte gjort mycket alls.. Har mest spenderat min dag med älskling och det har vart hur mysigt som helst. Förutom att vi åkte fram till stan förut och skulle gå till hans körskola.. Men den va stängd så älsk fick plågas på stan med mig! Det gillar han verkligen inte. I alla fall inte när det gäller tjej affärer. I kväll blir det nog lugnt, för om man tänker på detta äckliga vädret med regnt och blåst så vill man ju inte ens sätta foten utanför dörren. I morgon ska vi åka till Liseberg med, så det kanske är bäst att ta det lugnt idag och inte komma bakis dit? ;) Sitta och spy i karusellerna liksom.. Inte min grej. Hehe! Och nu vet jag inte vad man kan göra? Får se :) Puss sålänge ♥

Kommentarer
Postat av: rasmus

ja det var mysigt och du vet väl inte om jag gillar och gå i tjejaffärer eller inte ;) <3<3

2009-06-14 @ 20:21:37
Postat av: rasmus

ja det var mysigt och du vet väl inte om jag gillar och gå i tjejaffärer eller inte ;) <3<3

2009-06-14 @ 20:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0