♥ bilder från Liseberg

Okej.. Jag ångrade mig i det jag sa förut! Jag älskar min egen blogg och jag kan sitta och läsa igenom den dag in och dag ut. Eller nej, men nästan ;) Jag ska blogga men det kanske blir mindre vissa dagar och mer andra. Säg till om det är något jag ska ändra på eller vad jag ska skriva om. Det kan bli lite svårt att komma på en massa saker och skriva om så kom gära med förslag så skriver jag!

Nu ska jag langa upp bilderna från "Lisse"

På väg till Liseberg



Julia & Emelie.. Visst ser dom glada ut..?


På Liseberg

Moi and my love


Hahah!




HAHA! Snygg man kan bli i spegelhuset!


Och en film på Uppswinget! Och det får bli den sista från den dagen.
Tack för en underbar dag alla ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0