♥ Natalie - dunka dunka!



Hello! Allt bra? :)

Igår var jag och älsk med Linus, Elin och Lina. Vi åkte och fiskade vid piren och sen åkte vi runt i bilen kanon länge med KD och TD, haha ;) (om ni inte fattar så är KD - korsdrag och TD - tvärdrag). Vi lyssnade på hög musik och sjöng som bara attans. Härliga människor = härligt humör. Idag blir det samma tror jag, att vi åker runt och glider, jippie! =)
Jag har duschat precis eller inte precis men för en timma sen eller nått, ska upp och platta håret, byta om och sminka mig. Bilder kommer i morgon. Puss på er ♥

Bilder från igår:





jag och pinglan!


Kommentarer
Postat av: Miiicha

Vad mysigt =)

2009-08-01 @ 15:40:51
URL: http://miiicha.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0