♥ fan vad dålig jag är!

Jag sa ju att jag skulle lägga in bilderna osv.. Men nix, det blev ändrade planer snabbt som attan. Gick ner och åt som jag skulle sen kom min babe och hämtade mig för att vi skulle hämta ut biljetterna till Harry Potter. Så det blev rätt stressigt eftersom att när vi åkte och skulle hämta dom så va det helt smock fullt av kö. Så vi åkte runt lite, sen åkte vi tillbaka vid halv 8 och hämtade ut biljetterna.. Sen åkte vi och köpte godis. Plus att filmen höll på i 2 & en halv timma, Suck.. Denna filmen var inte alls lika bra som dom andra. Men det känndes ändå som ett litet tvång att se denna eftersom att jag har sett alla andra på bio, haha! =)

Nu ska ni få se vem jag träffade i Onsdags!


Min andra halva, helt sjukt vad det lättar i hjärtat när jag är med dig!


Den bästa någonsin.


Sen va dom hära pojkarna med!


HAHA.. Tack för en underbar dag! =)

(P.S, ALDRIG UTAN MIN PARTYSHOOTER, HAHAH ;))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0