♥ det äckligaste...



- Folk som inte duschar och har dålig hygien!
Seriöst, vad fan tänker ni med när håret är som margarin och kroppen luktar dött djur?! Uäk! Jag kollade på ett program om dålig hygien och det var nästan droppen till att jag spydde! Om man tex lånar ut sin hårborste till någon om den har problem med sin hygien så samlas det massvis med bakterier i borsten, så jag säger bara - köp en ny! Och det värsta är att om man sover tillsammans med någon så smittar bakterierna till den andra personen. Sjukt äckligt! Hur svårt kan det va att hoppa in i duschen liksom?

En som jag känner lånade min dusch och efter det skulle jag ducha.. Och den personen har hur dålig hygien som bara fan! Iaf,  så skulle jag ta min rakhyvel och där satt det långa hårstrån på, så långa har jag aldrig någonsin haft! Det va nästan som om "personen" hade rakat sig på huvudet.. Det samlas bakterier där med. Så långt ner i sopan hamnade den! D U S C H A  M Ä N N I S K O R !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0