måndag



tjabbahallå!
idag vaknade jag kl 2, bra för att vara mig.. eftersom
att jag brukar vakna vid kl 4 :) ska vända på dygnet!
sen gjorde jag iordning mig och gick till angelica,
sen hämtade vi upp elin, fast vi blev kvar där en liten
stund (: sen gick vi ut och det var verkligen svinkallt!
så vi gick hem till angelica istället! najsbajs.
sen när vi hade vart hemma hos angelica en stund
och värmt upp oss så gick vi hem till mig och hämtade
min plånbok för jag ska färga mitt hår idag :) fast lilla
fis-elin skulle inte med, hon skulle hem och käka ^^
men jag och angelica gick iallafall vidare till matmaggan
& köpte färg och sånt, blev en chocklad och en coola med.
nu ska jag färga håret, mörkbrun och blont i luggen blir det.
hoppas att det blir bra, lillasyster ska färga håret på mig :)
tack för i dag mina underbara tjejer, ni är toppen <3
PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0