nattmänniska så det bara skriker om det!


så snygg känner jag mig nu, typ!!


alltså jag fattar verkligen inte, varför kan jag inte sova?
alltid när jag är sjuk så blir det såhär.. jobbigt måste jag säga!
älsklingen ligger brevid mig i sängen och vrider och vänder på sig,
fast han hostar ganska mycket. hoppas att han inte blir sjuk, som jag.
när jag hostar så hostar jag nästan tills jag spyr, det kommer typ en äcklig
slemmboll eller vad man ska säga i halsen så jag blir bara illa-mående av det.
och sen när jag ska sova så blir det helt annorlunda, det blir som en torr fläck
som inte vill försvinna.. konstigt! sen vaknar jag typ varje kvart eller något när
jag väl har somnat in så det blir inte vidare värst mycket sömn för min del..
blä, jag vill bli frisk nununu, det är torsdag/fredag idag och då vill man
ju absolut inte vara sjuk, eller vem vill det eller? bajs säger jag bara.
tur att jag har min underbara älskling brevid mig iallafall så vi kan hosta ihop,
ne gud vad ond jag är (6) hihi.

nu ska jag försöka sova om det går, puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0