hejsan fredag..

bjuder på en bild på mig själv.


idag har jag inte gjort så mycket, vaknade.. rasmus var med sjuk idag så
vi va sjuka tillsammans, det är mysigt tycker jag om man bortser från hosan
och sånt. bara ligga och hålla om varandra liksom. och det är ändå mysigare
om det är den man älskar!jaja.. idag är det fredag som sagt och jag ska nog
åka till skövde och vara med sofie min sötis.
får se hur det blir med det för emma har mitt fritidskort och
hon är i skara och ska inte till skövde,
men men får se, ska ringa upp emma lite och kolla. sen senare ikväll bär det av
till min underbarapojkvän som är helt klart bäst av alla så sug (:  
nu ska jag fixa mig vidare istället för att sitta här
och tjata hål i huvudet på er.. :)

hoppas att ni alla får en kanon bra helg!  

puss natalie ♥


Kommentarer
Postat av: lisa

fin bild :)

2009-02-23 @ 20:49:32
URL: http://majlindaochlisas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0