♥ polisen, järnrör, bråk, vänner

Jag uppdaterade inte igår pga att det va värsta draget på min gata igår, polisen va här och en granne va helt störd. Han sprang ut med ett järnrör.. Ja ni läste rätt! Vi hemma hade en trevlig grillkväll hemma hos oss, och killen som bor nästan mitt emot oss gapade och va full + att han va med sin dotter ensam som kanske är 4 år gammal. Hon förstod ju ingenting eftersom att hon är såpass liten, men alla andra förstod ju! Iaf, hon ville måla ute och då gick han in och hämtade en vit burk med färg i så han lät henne måla (han låter alltid henne göra som hon vill). Då va det någon granne som ringde AB-bostäder, så en kille kom och försökte få bort det och skulle ställa upp den "knäppas" cykel för han hade målat den vit med färg också, det va ju bara för att vara snäll så det inte kom mer färg på backen. Då såg han att han rörde cykeln och sprang ner och AB-bostäder killen kuta in i bilen och åkte iväg.. Stackare!! Sen gapade han om det i ungefär en halvtimma eller något. Då va det en annan granne som sa till "knäppisen" att han skulle vara tyst för att han försökte lägga sina barn.. Då blev "knäppisen" galen och sa att han skulle ta fram ett svärd och spöa skiten ur han (med sin dotter i famnen). Men det va ett järn rör som han slog med ungefär 3-4 gånger. DET LÄT PRECIS SOM SKOTTLOSSNING så vi ringde polisen, för han hade hotat grannar och alla möjliga. Alla skrek och det va kalabalik på hela gatan, alla sprang in och till och med andra grannar sprang in hos oss + att vi hade en massa barn hemma hos oss också.. Det kommer ju sitta kvar resten av livet i deras minne. Dom vuxna tyckte till och med att detta va den värsta dagen i hela deras liv, då är det ju mycket man har vart med om. Hela våran familj åkte med hem till min moster och skulle sova där den natten.. Men så blev det inte för min del. Och det berodde på att "M" sa massa elaka och iskalla saker till mig och jag blev jätte ledsen och min moster sprang ikapp mig och skjutsa hem mig. Som tur är har jag mina vänner. Jag skicka ett sms till Elin och sa att hon skulle ringa mig och självklart gjorde hon det. Jag bad henne att komma hem till mig för jag ville berätta allt för henne, det är skönt att prata med henne. För hon förstår mig alltid. Så skönt att ha äkta vänner. Tack för allt igår, du räddade min kväll/natt. Jag älskar dig <3


Fick reda på att "knäppisen" hade slagit sönder köksfönstret och dörrfönstret hemma hos ett par som inte ens hade något med detta att göra, dom bor på vår gata också. Det är helt galet hur folk kan bete sig.. Detta va sjukt.

Kommentarer
Postat av: Elin

Allt för dig! Det vet du min ängel. <3

2009-08-15 @ 21:23:09
URL: http://lisaelinlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0