♥ stress/fullt upp/dålig update..

Dom senaste daganrna har jag haft fullt upp, iaf dessa:

Torsdag - Åkte till Skövde och köpte 3 par skor till mig och sen vidare till Gullspång (stavning?!) där babe skulle köpa en fiddy! Det tog sjukt lång tid för att hinna med allt, vi va hemma sen på kvällen. Helt jäkla utmattade..

Fredag - Åkte med min moster till Trollhättan för mer shopping, där köpte jag en t-shirt, 2 klänningar, en snygg kofta och lite annat som tex smink. Och stress va det tillbaka när jag var hemma igen, för då skulle jag, Elin, Linus och älsklingen se på bio. Den började halv 7 och jag va liksom hemma klockan 6.. Det fixade sig som tur va ändå! Vi kollade på Sommaren med Göran, den filmen va verkligen MIN humor, haha! ;) Värd att se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0