♥ kinamat med moster + barn.

Idag vaknade jag klockan 08.00.. Kan liksom inte fatta? Jag som brukar sova tills klockan är 1 på dagen minst annars. Hm, något är på tok. Det är iaf bra att jag har vänt på dygnet.
Idag skulle jag träffa min moster och det gjorde jag med! :) Först när vi åkte till stan så såg vi hur svart det va på himmelen + att det börja blixtra.. Sen öste regnet ner när vi va framme i stan, inte kul alls! Så vi åkte omkring lite i stan tills det sluta regna lite smått. Så gick vi och åt jätte god buffé på kina resturangen.

Hade ingen kamera med så jag fick fota med mobilen.. 

Elinor + lilla Tigra


Min älskade lilla kusin Liam(Hehe, vet inte riktigt vad han gör)

Efter maten gick vi och kikade lite på stan och Liam fick denna söta Batman "masken" av sin snälla mor! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0