♥ igår/idag (:

Hej! ♥
Igår va jag med Sandra (hon som jag hjälpte att flytta in).. Vi gjorde inte alls för mycket, men det kan vara skönt det med ibland faktiskt! eller jo hon fixade mina naglar! Sov även hemma hos henne och på morgonen kilade vi fram på stan för att shoppa =) Sen kom älsk och hämtade oss, han släppte av Sandra hemma hos henne så åkte vi vidare till Vinninga och sitter här även nu! Vi har mysat med pizza och tv. Och ikväll blir det nog chips och dipp + film.. Om jag känner han rätt ;) haha..


Haha Sandra & Baki ..


JUST NU..

min baby <3


Resultatet för naglarna! :) Hörs ♥


Kommentarer
Postat av: Lena

det låter som du har ett bra och skönt sommarlov passa på det kanske är sista utan jobb.

2009-08-02 @ 09:49:01
URL: http://familjensport.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0