♥ Hello babes!

Idag började min dag med skola klockan 08.00, rätt skönt ändå, för vi slutade redan halv 11! :) Alla går ju i skolan nu så jag vet inte rikgtigt vad jag ska göra..? Funderar på att faktiskt rensa min garderob och flytta över alla mina kläder till dom 2 nya garderoberna, låter bra va? ;) Fast jag har svårt med att göra av med kläder, haha rätt töntigt. Men jag tänker såhär "det kanske blir modernt igen" Är jag ensam om att tänka så? Men om jag handlar in nya kläder så blir det inget problem. (Tror jag)! Ska prata med mammsen sen när hon vaknar. ♥


Kommentarer
Postat av: Lena

Det låter som en bra start hoppas nu att allt blir bra i skolan och släng nu lite kläder så det inte blir överfullt eller lämna dom till insamling det finns dom som inte har kläder.

2009-08-24 @ 13:42:34
URL: http://www.nogg.se/familjensport
Postat av: A

jag kan inte heller rensa bort kläder, ibland går det med några plagg. men nee :p ja tänker jämt "jag kanske använder det någon gång" :P så du är inte ensam!

2009-08-24 @ 17:22:13
URL: http://angelicajoohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0