♥ gårdagen!

Jag bloggade ju aldrig igår så jag kan ju slänga upp bilder på vad som hände, nice va? ;)


Jag och Elin drog fråm på stan för att fika/äta frukost, så vi gick till Henry's café. Det är ett skit mysigt ställe som man skulle kunna sitta flera timmar på och bara prata och ha allmänt kul med vännes osv..! 



Sen senare på kvällen skulle jag, Elin, Linus och babe åka och spela volleyboll, men det va så mycket folk som spelade så det känndes bara pinsamt, haha! =) Ja, vi tjejer är fega.. Iaf när det gäller sånt ;) Så jag och Elin satt och kollade på i ungefär en timma men vi hade kul ändå. Killarna ringde dit 3 par killar till så dom fick spela ändå.

Kommentarer
Postat av: Miiicha

KUl med volleyboll, länge sen man körde ||



Love Miiicha

2009-08-05 @ 23:23:19
URL: http://miiicha.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0