♥ sweet dreams.

Just nu ligger jag under mitt varma duntäcke och kollar runt lite på olika bloggar. Och jag vill kunna ha reklam på min blogg, men jag fattar inte hur man får det eller gör? jag har kollat in det lite nu med. Och i morgon förresten så börjar jag min bantning. Eller det är inte vanlig bantining som man svälter sig själv liksom utan det är sån dryck man dricker ca en halv timma innan man ska äta middag. Och man kan ju minska lite på potionerna också, det ska i alla fall jag göra. Sen ska jag också sluta med utemat, godis och chips. Jag ska börja med att gå ut och gå, åka inlines och träna. Jag hoppas att det kommer fungera. Nu har jag gett mig in på det så då ska det fasiken fungera med! Nog pratat om det. Nu ska jag i alla fall sova. Godnatt sötnosar puss puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0