♥ onsdag 1/4.

Godmorgon, idag är det 1 April, vilket betyder att jag ska skämta hela dagen! "April april din dumma sill jag kan lura dig vart jag vill". Snart jag ska hoppa in i duschen och sen gå ner och äta frukost. Vi skjutsade Rasmus till körskolan vid kvart över 9 så jag är rätt pigg för att ska jobba klockan halv 2 - halv 9! Nu ska jag hoppa in i duschen som sagt. Vi hörs sen eller efter jobbet, puss. ♥

(Det är jätte fint väder ute redan så jag tror att det kommer bli en toppen dag!)

Bild på mig som jag tog i förrgår:

Vad ska alla göra idag? Det kommer nog bli en underbar dag idag!

Kommentarer
Postat av: mamma

Världens finaste och bästa tjej! Jag är stolt över att vara din mamma!!! kram

2009-04-01 @ 11:43:53
Postat av: Natalie. ♥

Mamma:

Jag älskar dig!

2009-04-01 @ 11:45:22
URL: http://rasmushjerta.blogg.se/
Postat av: Elinor

Du är så vacker!

Mosters prinsessa ;-P



Hoppas du får en bra dag på jobbet <3

2009-04-01 @ 12:24:15
URL: http://ronile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0