♥ jag har..

.. träningsvärk!
Jag har verkligen ont från nacken ner till ryggen och sen vidare ner till vaderna. Jag får skylla mig själv för jag spelade fotboll som jag inte har gjort på gud vet hur länge sen. Jag gick i fotboll i flera år innan och verkligen älskade det! Jag saknar faktiskt tillbaka till fotbollen lite ibland. Men nu skulle jag aldrig någonsin orka springa och träna så mycket som jag gjorde då. Nu är jag ju rökare och det gör ju inte saken bättre + att jag har ansträngnings-astma.

Det har vart en toppen bra dag idag på praktiken, lite slö i morse.. Men det var nog bara för att jag somnade sent och började klockan 7. Det va inga problem med det sen, piggnade till som aldrig förr. ;)

Ska nog gå ut en sväng eller lägga mig i ett bad? Hmm.. Jag får se vad det blir, =)
Puss! ♥



Jag för ett par dagar sen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0