♥ gladast ever.

Ullared igår med bästis och hennes familj va helt klart super kul! Jag hittade massvis och jag blev super nöjd med allt, det blev Elin med. Bilder på vad jag köpte kommer upp någon annan dag. Senare igår åkte jag hem till min pappa och GISSA vad jag fick?! =D Jag fick en systemkamera som jag har velat ha hur länge som helst! Herregud jag är över lycklig!! Den dagen kunde inte bli bättre. Tack så jätte jätte jätte mycket, love you! ♥

Idag har jag praktik. Jag börjar klockan halv 2, något som jag inte vill.. Men det får fungera. Nu ska jag ta mig lite frukost, puss på er! ♥


Nikon D60:


Kommentarer
Postat av: mamma

Vad glad jag blir för din skull:) Älskar dig min underbara dotter!

2009-04-22 @ 06:29:29
Postat av: Natalie Ingemarsson.

Jag är super nöjd och över-lycklig! =) Jag älskar dig med mammi<3

2009-04-22 @ 09:06:59
URL: http://rasmushjerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0