♥ en timma rast.

Kom hem för ungefär 35 minuter sen. Jag har slängt i mig 2 mackor precis och ska strax tillbaka till min praktik. Jag tänkte säga vad jag gjorde igår. Och ja, igår så var jag med Sandra och sen kom Rasmus. Vi tre cyklade ner till sandbäcken och tog kort. Rasmus satt bara på en bänk kanon långt bort ifrån oss medans vi var ute i vid vattnet och fotade! Jag fotade Sandra och korten blev super fina och jag känner mig jätte stolt över att det va jag som tog dom =) hihi. Nu ska jag cykla tillbaka så att jag hinner röka med Sandra nummer 2 innan jag börjar.
Puss på er! ♥

En bild på sötnosen Sandra



Detta är en utav bilderna jag tog på henne igår.


Kommentarer
Postat av: Söderlund





- The sex side of life!

Jag skulle härmed vilja välkomna dig till en av de

störst satsande sexportalerna just nu. Man skulle

kunna kalla det hela för en blogg där du kan finna

mina egna och läsarnas tankar, åsikter och även

erfarenheter om sex och allt vad det innebär.



Ni tjejer som besöker bloggen kommer även att

få lära er en del om hur killar egentligen tänker

runtom sex och som sagt - vad allt det innebär.



Det senaste som ni kan finna i bloggen är om

den brutalt stora blåsning som jag åkte på

i går kväll. Min vän Daniel drev med mig till

fullo och generös som jag är så bjuder jag

på det i bloggen. Det får ni inte missa!





Tillsist så vill jag ge dig ett stort tack för att du

ger chansen en chans. Ska inte göra dig besviken!



Mvh

Söderlund - The sex side of life.

2009-04-29 @ 14:11:20
URL: http://robinsoderlund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0