♥ det kan inte bli värre.

Idag började min sista praktik vecka, började klockan halv 8 i morse plus jag fick min mens då med. Jag hatar det verkligen.. För idag har jag haft världens svinigaste och ondaste mensvärk man typ kan ha. Jag har gått och nästan lipat fast jag ändå har kämpat med ett leende på läpparna på samma gång. Så det slutade med att jag fick gå hem, dom tyckte att jag skulle det. För jag får sånna verkar som går ända upp i ryggraden och ner i fötterna. Nu ligger jag och lider i min säng med ett duntäcke över mig. Ska inte röra mig ur fläcken idag har jag bestämt. Och jag ska gå och lägga mig tidigt idag med för jag börjar klockan 7 i morgon. Herregud hur ska detta gå? Jaja, det får gå som det går. Min lärare kommer imorgon med och besöker mig. Fine! Tur att jag har fått så mycket beröm genom dagarna jag har vart där och jag har trivts där jätte bra, verkligen. Skulle kunna stanna där i evigheter!
Puss & kram. ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0