torsdag



hejsan!
sjuk idag, har inte funnits någonting och göra typ..
jag vaknade i morses och gick in till mamma och sa
att jag inte mådde bra och hade skit ont i huvudet och har
fortfarande ont ;/ synd om mig, ah :o! iaf, sen gick jag och la
mig i sängen igen och vaknade typ vid kl 11 eller något.
sen gick jag ner och kollade på barnpogram, höhö^^
åkte hem till älskling vid kl halv fem och sen åkte vi in
till stan igen för han skulle träna :'> och nu är vi hemma hos
mig och jag tror att vi ska bada :R om han vill förstås, aja
i morgon är det fredag och det hatar vi ii-i-i-iinte, ne rå!

hadet, pusstja


Kommentarer
Postat av: Elinor

krya på dig!

2008-11-22 @ 09:41:04
URL: http://ronile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0