söndag



hejsan!

FREDAG
helgen har vart helt okej faktiskt :)
i fredags så träffade jag bästa sandra
sen sa jag till henne att det va parketten
och hon ville dra dit men rasmus ville inte.
iaf, fest blev det hos bella först, det va trevligt!
sen började vi promenera mot parketten och
sandra skulle betala för både mig och rasmus
bara för att hon ville att vi båda skulle med in, men
rasmus mamma ringde honom och då skulle hon
skjutsa han hem till råbulla för dom lanade där :o.
sen sa jag hejdå till min älskling, så jag och sandra
drog in till parketten! det va göööör najs, fast det hade
vart bättre om min älskling hade vart med, yäääs!

LÖRDAG
jag sov och var bakfull, somnade om helatiden
så att det blev som att jag sov till kl 3 sammanlagt.
sen senare åkte jag ut till skeby eller vad det heter
och träffade älskling en liten stund och sen kom
min mosters kille och hämtade mig där.
sen när jag kom hem så la jag mig och kolla på film
och somnade as fort, hann inte ens att komma in i filmen^^


SÖNDAG
vaknade och gick in till lillasyster och bar in henne in till mitt rum
så la jag henne inne hos mig en stund på morgonen sen
gick vi ner och käkade frukost, mysigt.
dagen har ju inte börjat än så jag har inte mycket att skriva
om just nu. ska nog vara med älskling idag.

tack för en underbar helg!
hadet, pusstja



jag älskar er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det låter som du har haft en trevlig helg..

Puss på dej söta du <3 <3

2008-11-17 @ 18:38:07
Postat av: Elinor

det va från mig..

2008-11-17 @ 18:38:45
URL: http://ronile.blogg.se/
Postat av: Elinor

http://www.designadinblogg.se/

2008-11-17 @ 21:32:49
URL: http://ronile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0