tisdag



tjäenare!
inatt har min underbara bästavän elin sovit hos mig :)
vi "lana" fast så som tjejer gör såklart! haha.
vi har i alla fall haft jätte mysigt tycker jag, jag kan alltid
vara mig själv och säga allt till dig utan att du säger det till
någon, det känns riktigt skönt att det finns sånna som dig.
min lilla sol, jag älskar dig. du får mig att må bra <3
nu sitter jag & elin hemma hos mig och bara väntar till
nyår (i morgon), gud vad kul vi ska ha i morgon stumpis!
först i morgon ska vi ut och äta vid kl 4 , det blir som en parmiddag (:
jag,rasmus,linus& elin, det kommer säkert bli hur bra som helst!
jag skriver mer om morgondagen i morgon,
puss'N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0