söndag



hejsan hoppsan!
sitter hemma hos älsklingen nu fast han
åkte precis och spelade innebandy :)
gött det så jag fick datorn (a) hihu. han
kommer nog hem vid kl nio, sen bär det
av in till stan, vi ska nana hemma hos mig
inatt. och i morgon blir det göteborg med
älsklingen och favoriten elin :) för elins linus
skulle inte med nu när jag fixat fritisdkort och grejer
bajs på han. någon mer som vill följa med kanske?
 jaja i alla fall, detblir nog toppen, får pengar i morgon såå (:
nu ska jag upp och baka med mathilda & bella ;D
PUSSSSN

Kommentarer
Postat av: Annelie

Skönt att höra att du ska sova hemma hos mamma så jag vet var jag har dig;) kram på dig

2008-12-23 @ 17:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0