söndag


hejsan!
idag har jag vart med elin på stan, det
var typ någon jul grejs på stan med häst och vagn ^^
men men, det va iallfall mysigt, eller det är alltid
lika mysigt och vara med lilla elin! <3 henne tycker jag om!
sen gick vi in på Vero Moda och kollade lite, så hittade
jag en klänning och en tröja, väldigt lyckat köp tyckte jag allt :)
sen träffade vi våra pojkar :) jag träffa min älsklings rasmus
och elin träffade sin linus! vi mötte rasmus på stan sen tog vi en
buss hem till mig, så gick elin hem. jag tror att hon skulle göra lite
matte innan hon skulle komma tillbaka till mig :) sen senare
kom både elin och linus hem till mig och rasmus så kollade
vi på film, det blev Beck.


tack allihopa <3

Kommentarer
Postat av: bajzelin

du är bäst! <3

2008-12-01 @ 19:06:43
Postat av: natalie

till elin;

elin du är bäst och du vet om det! <3

2008-12-02 @ 21:30:38
URL: http://rasmushjärta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0